مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-10سياسي

مشکل زیرساختی در کوتاه مدت رفع نمی شود


منتخب ششمین دوره شورای شهر شیراز با تاکید بر اینکه نگاه عمرانی و فرهنگی اجتماعی در شهر را باید توأمان با هم دید و نمی توان به یکی از مقوله ها اولویت داد، - گفت: مشکلات زیرساختی در یک مقطع کوتاه قابل حل نیست.

غلامعلی ترابی در گفت وگو با ایسنا، یکی از چالش های مهم شورای ششم را مسائل زیرساختی در حوزه حمل و نقل و ترافیک کلانشهر شیراز دانست و گفت: همانگونه که توسعه شهر متوقف نمی شود، مسائل عمرانی نیز قابل توقف نیست.

منتخب ششمین دوره شورای شهر شیراز با بیان اینکه این کلانشهر در سرانه فضاهای شهری و خدماتی نظیر فضای سبز هنوز کمبود دارد، ادامه داد: در حوزه فرهنگی و اجتماعی هم شیراز با مشکلاتی نظیر وجود معتادین متجاهر و کارتن خواب ها را داریم که فضاهای بصری زشتی در بافت تاریخی و فرهنگی این کلانشهر ایجاد کرده است.

او بافت فرسوده شهری و فضاهایی که در بافت تاریخی و فرهنگی نیاز است ایجاد شود را از دیگر چالش هابی عنوان کرد که شورای ششم باید پیگیر یافتن راهکارهای تاثیرگذار در رفع آنها باشد.

منتخب ششمین دوره شورای شهر شیراز که اعتقاد دارد اگر زیر ساخت های شهری فراهم نشود، قطعا بعد از چند سال مشکلات عدیده ای برای شهروندان ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: شهرداری همواره باید نگاه ویژه ای به حوزه عمران و زیرساخت های شهری برای توسعه شهر داشته باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل زیرساختی در کوتاه مدت رفع نمی شود

مشکل زیرساختی در کوتاه مدت رفع نمی شود