مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-10بين الملل

پاسخ چین به آمریکا پس از تحریم های جدید به خاطر همکاری با ایران


یک سخنگوی وزارت خارجه چین، با محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه پکن به بهانه همکاری تسلیحاتی با ایران، تصریح کرد که تماس تلاش خود برای مقابله با دخالت آمریکا در امور داخلی چین را به کار خواهد بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت خارجه چین، با محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه پکن به بهانه همکاری تسلیحاتی با ایران، تصریح کرد که تماس تلاش خود برای مقابله با دخالت آمریکا در امور داخلی چین را به کار خواهد بست.

وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین، با محکوم کردن تحریم های جدید آمریکا علیه پکن به بهانه همکاری تسلیحاتی با ایران، تصریح کرد که تماس تلاش خود برای مقابله با دخالت آمریکا در امور داخلی چین را به کار خواهد بست.

وی افزود که آمریکا از این تحریم ها به عنوان ابزاری برای سرکوب شرکت ها و صنایع چینی استفاده می کند.

وزارت بازرگانی آمریکا پیش از این، 34 شرکت، از جمله هشت شرکتی که ادعا می شود تجهیزات آمریکایی برای کمک به توسعه برنامه نظامی ایران ارسال می کردند را به فهرست تحریم های خود اضافه کرده است.

وزارت بازرگانی آمریکا در گزارشی که در وبسایت این وزارتخانه منتشر شده است، اعلام کرد که در این میان 14 شرکت مستقر در چین که به فهرست تحریم های آمریکا اضافه شده، متهم به همکاری با دولت چین برای نقض حقوق اویغورهای این کشور هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ چین به آمریکا پس از تحریم های جدید به خاطر همکاری با ایران

پاسخ چین به آمریکا پس از تحریم های جدید به خاطر همکاری با ایران