مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-10اقتصادي

افزایش 10 برابری وام ازدواج در چهار سال گذشته/ معکوس شدن شیب کاهش ازدواج


از سال 96 به بعد میزان وام ازدواج 10 برابر شده است و امسال نیز مشکلی در صف دریافت وام طولانی مدت نداشتیم.

- معاون ساماندهی امور جوانان گفت: از سال 96 به بعد میزان وام ازدواج 10 برابر شده است و امسال نیز مشکلی در صف دریافت وام طولانی مدت نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی تندگویان صبح امروز در نشست خبری هفته ازدواج گفت: در بحث ازدواج موضوعات اقتصادی ازجمله اشتغال و مسکن را داریم و موضوع دیگر مسائل فرهنگی و مدل نگرش نسل جدید است.

حوزه مسائل فرهنگی و آموزشی جزو وظایف ما است اما در مسائل اقتصادی ما در قالب ستاد سامان هی امور جوانان و ستادهای استان ها این موضوعات را از طریق مقولات خود به دستگاه ابلاغ می کنیم و در صورت عدم عملکرد مناسب، گزارش آن را به نهادهای بالا دستی می دهیم.

وی افزود: مجموع عملکرد چند سال گذشته و از سال 96 به بعد نشان می دهد که در بحث تسهیلات ازدواج هدفمند عمل شده است و شبکه بانکی به خوبی وارد عمل شد و از سال 96 به بعد میزان وام ازدواج 10 برابر شده است و امسال نیز مشکلی در صف دریافت وام طولانی مدت نداشتیم.

معاون ساماندهی امور جوانان عنوان کرد: سال گذشته و پس از 17 سال شیب نزولی ازدواج، شاهد افزایش 5 درصدی ازدواج در کشور بودیم و این نشان دهنده همکاری نهادها با هم بوده و ناشی از فرهنگ سازی ها و ترویج بحث ساده سازی ازدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 برابری وام ازدواج در چهار سال گذشته/ معکوس شدن شیب کاهش ازدواج

افزایش 10 برابری وام ازدواج در چهار سال گذشته/ معکوس شدن شیب کاهش ازدواج