مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-10سياسي

پایان تلخ شهرداری حرف/ چرا میرلوحی و حق شناس در قبال پول پاشی شهرداری ساکت اند؟


شهردار تهران و اعضای شورای پنجم در حالی هنوز از افشاگری و احقاق حق پایتخت سخن می گویند که در روزهای اخیر انتشار اسناد مالی دست و دلبازی مدیریت شهری در نوع بی سابقه ای از تعامل خبری و رسانه ای به سوژه نخست فضای مجازی مبدل شده است.

- گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: انضباط مالی، کاهش هزینه های شهر، شهرداری تهران است که پس از انتشار گسترده در فضای مجازی با وجود ادعاهای همیشگی مدیریت فعلی شهری بر اهمیت شفافیت و پرهیز از پنهانکاری به دلیل نامعلوم از روی سایت برداشته شد.

  یک لوگوی 400میلیونی! آنچه در روزهای اخیر پیرامون ولخرجی های روابط عمومی شهرداری تهران با عناوینی همچون نشاط و شادی مردم شهر، برندینگ، طراحی و تولید محتوا منتشر شده در مقایسه با ماجرای پول پاشی های گذشته و توزیع اخبار در کانال های تلگرامی، فاجعه ای بی سابقه به نظر می رسد.

باور این حقیقت دشوار به نظر می رسد که براساس یکی از فاکتورهای منتشرشده شهرداری تهران برای طراحی یک لوگوی بسیار عادی با عنوان تهران1400، تنها 400میلیون تومان پرداخت کرده است.

در همین فاکتور هزینه های مرتبط با حوزه برندینگ و طراحی کانسپت 388میلیون تومان اعلام شده و مجموعه هزینه های این فاکتور که تنها به حوزه های طراحی های مختلف سایت، پوستر، لوگو و موارد گرافیکی مشابه اختصاص یافته یک میلیارد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تلخ شهرداری حرف/ چرا میرلوحی و حق شناس در قبال پول پاشی شهرداری ساکت اند؟

پایان تلخ شهرداری حرف/ چرا میرلوحی و حق شناس در قبال پول پاشی شهرداری ساکت اند؟