مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-10اجتماعي

توسعه مراکز مهارتی در استان بوشهر/ 5 آموزشگاه آزاد افتتاح می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در هفته ملی مهارت پنج آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در استان بوشهر افتتاح می شود.

- ، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست بزرگداشت هفته ملی مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: آموزش های فنی و حرفه ای تسهیل کننده امر اشتغال است و باید نگاه ویژه ای به این موضوع صورت گیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به در پیش بودن هفته ملی مهارت خاطرنشان کرد: بیش از 30 برنامه مهم مهارتی در هفته ملی مهارت در استان بوشهر اجرا می شود.

وی بیان کرد: از مهمترین آنها افتتاح آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای، برگزاری نشست های تخصصی با کارآفرینان برتر استان، افتتاح مراکز آموزشی جوار صنایع و برگزاری نمایشگاه مجازی است.

دراهکی خاطرنشان کرد: هفته مهارت می تواند نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه داشته باشند و نقش آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه کشورها بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان کرد: این مهارت ها به طور مستقیم در اشتغال و اقتصاد و بازار کار نقش مهمی دارند که مجموعه آموزش فنی و حرفه ای باید تمامی تلاش خود را در این هفته برای ترویج آموزش های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه به کار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه مراکز مهارتی در استان بوشهر/ 5 آموزشگاه آزاد افتتاح می شود

توسعه مراکز مهارتی در استان بوشهر/ 5 آموزشگاه آزاد افتتاح می شود