مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-10سياسي

اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در حاشیه تهران


محمدصادق بیجندی، معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی، فاطمه قاسمپور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، زهرا شمس عضو شورای شهر تهران، مهشید منزوی مدیرکل گروه های انسانی و اجتماعی جهاد دانشگاهی، - صالحی مدیرکل تشکیلات و بودجه جهاد دانشگاهی و مهری سادات موسوی رییس جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی از برخی اقدامات صورت گرفته توسط جهاد دانشگاهی در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در شهرستان ملارد بازدید کردند.

مهری سادات موسوی رییس جهاد دانشگاهی علامه طباطبایی در خصوص اقدامات جهاد دانشگاهی در رابطه با ساماندهی مشاغل خرد و خانگی در غرب استان تهران مبتنی بر الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی و با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به خبرنگار ایسنا گفت: تقریباً از سه سال پیش در زمینه اشتغال زایی با ایجاد کسب و کار برای ساکنین منطقه غرب استان تهران ورود کرده ایم.

وی ادامه داد: کار ما برای مشغول کردن زنان سرپرست خانوار در حوزه مشاغل خرد و خانگی با شناسایی این افراد در شهرستان های ملارد، رباط کریم، بهارستان، اسلامشهر، شهریار و قدس آغاز شد.

این شش شهرستان غرب استان تهران 3.

5 میلیون نفر را در خود جای داده اند و بیشتر از برخی استان های کشور جمعیت دارند اما بعضی از مناطق این شهرستان ها با محرومیت زیادی مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در حاشیه تهران

اجرای الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در حاشیه تهران