مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:452021-07-10اقتصادي

پیگیری قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن در همدان


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: اجرای قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن استان همدان، در دست پیگیری است اما برخی معادن استان، - ایسنا/همدان معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: اجرای قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن استان همدان، در دست پیگیری است اما برخی معادن استان، مانند معدن باباعلی و چنار در این زمینه پیشگام شدند و خدمات بهداشتی، درمانی و عمرانی به روستاییان ارائه می دهند.

محمدهادی احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: 298 معدن فعال در استان همدان وجود دارد که بیشتر معادن استان، شامل معادن سنگ آهن، دولومیت، سیلیس و سنگ های تزیینی و آهکی است.

احمدی با بیان اینکه معادن شاخص استان، معادن فلزی مانند آهن مگنتی و هماتیتی و سرب و سنگ های تزیینی مانند تراورتن و مرمریت و کانی های صنعتی است، تصریح کرد: همه معادن استان به صورت خصوصی اداره می شود و مجوز بهره برداری از معادن، قابل نقل و انتقال است اما مالکیت همه معادن کشور در دست دولت است.

وی با بیان اینکه تمام بهره برداران معادن استان، حقوق دولتی خود را پرداخت می کنند، توضیح داد: بهره برداران معادن موظف هستند سالانه درصدی از درآمد خود را که نسبت به ارزش ماده معدنی بهره برداری شده متفاوت است، به دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن در همدان

پیگیری قانون پرداخت یک درصد از فروش معادن در همدان