مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-10حوادث

خسارت های مالی زمین لرزه نقده در حال ارزیابی است


فرماندار نقده از اعزام تیم های ارزیاب به مناطق زلزله زده در نقده برای بررسی میزان خسارت احتمالی زلزله دیروز خبر داد.

- منوچهر شاکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت وقوع زلزله در نقده اظهار داشت: زلزله  پنج ریشتری روز گذشته در نقده هیچ گونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته فقط در مناطق روستایی شهر نقده مساکن روستایی که سازه آن از کاه وگل بوده خسارت جزی و ترک برداشته است.

وی ادامه داد: تیم های ارزیاب برای بررسی و اعلام خسارت های ناشی از زلزله به مناطق ارسال شده است و در صورت برآورد اولیه نتایج آن متعاقبا اعلام می شود.

فرماندار نقده بیان کرد: صبح امروز در ساعت 7:10 دوباره شهر نقده لرزید و قدرت این زمین لرزه در حدود سه ریشتر بود اما خوشبختانه این زمین لرزه خسارتی نداشته است.

شاکر یادآور شد: بنا به دستور استاندار آذربایجان غربی تمام نیروهای امدادرسان، اورژانس و هلال احمر در آمادگی کامل برای امدادرسانی در صورت بروز حادثه احتمالی بوده و تاکنون هیچ نوع مشکل خاصی در اثر وقوع زمین لرزه در نقده گزارش نشده است.

خاطرنشان می شود روز گذشته زلزله ای به بزرگی پنج ریشتر بخش هایی از نقده از توابع استان آذربایجان غربی را لرزاند و موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران جزییات این زلزله را پنج ریشتر و در ساعت 20:11:19 اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های مالی زمین لرزه نقده در حال ارزیابی است

خسارت های مالی زمین لرزه نقده در حال ارزیابی است