مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-10سياسي

تقدیر ایکوم ایران از موزه بزرگ خراسان و موزه فردوسی


رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت : کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم ) طی نامه ای از موزه بزرگ خراسان و موزه فردوسی تقدیر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس گروه موزه های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت : کمیته ملی موزه های ایران(ایکوم ) طی نامه ای از موزه بزرگ خراسان و موزه فردوسی تقدیر کرد.

محمدرضا پهلوان با اعلام این خبر اظهار کرد: مراتب تقدیر و سپاس ایکوم ایران برای تلاش و همیاری ارزنده این موزه ها در ارائه خدمات مرتبط با موزه در فضای مجازی و در راستای تحقق شعار ایکوم در سال 1400 بوده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط و محدودیت های قرنطینه، کرونا و همچنین وجود ویروس منحوس کرونا، پیشرفت و تحول چشمگیر تکنولوژی در سال های اخیر در زمینه کیفیت نگهداری و ارائه اطلاعات موجب شد تا موسسات و نهادهای مختلف فرهنگی بتوانند در این شرایط سخت با بهره گیری از فناوری های نوین یادگارهای ارزشمند و میراث فرهنگی ملموس و ناملموس نیاکان سرزمین خویش را به فاخرترین صورت ممکن در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی معرفی کنند و به این ترتیب چراغ امید را برای آیندگان روشن نگاه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر ایکوم ایران از موزه بزرگ خراسان و موزه فردوسی

تقدیر ایکوم ایران از موزه بزرگ خراسان و موزه فردوسی