مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-10اجتماعي

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح های خلاقانه در اهر


فرماندار شهرستان اهر از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح ها و ایده های خلاقانه جوانان اهری توسط پارک علم و فناوری خبر داد.

- ، رسول خدابخش صبح امروز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اهر از افتتاح مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر خبر داد و افزود: بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح ها و ایده های خلاقانه جوانان اهری از سوی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی پرداخت می شود.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: شهرستان اهر با داشتن بیشترین اختراعات دانش آموزی، جزو شهرستان های برتر آذربایجان شرقی در این حوزه است و طبق تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش و مرکز رشد واحدهای فناور؛ طرح های دانش بنیانی دانش آموزان حول محور تربیت دانش آموزان خلاق و مخترع حمایت می شوند.

وی بر ضرورت شناسایی بازماندگان از تحصیل در رده سنی 10 تا 46 سال در شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: برای شناسایی بازماندگان از تحصیل و سوادآموزی به آنها می طلبد تا ابتدا اشرافیت اطلاعاتی داشته باشیم و بر اساس داشته های اطلاعاتی برای سوادآموزی بی سوادان برنامه ریزی کنیم.

خدابخش، ازدواج زیر سن 18 را عامل اصلی ترک تحصیل دختران روستایی عنوان کرد، یادآور شد: ازدواج دختران در سنین پایین نگران کننده است و باید با برنامه و کارگاه های آموزشی برای والدین از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح های خلاقانه در اهر

پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به طرح های خلاقانه در اهر