مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 20:452021-07-09سياسي

واعظی: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است


رییس دفتر رییس جمهوری، تخریب وزیر نیرو را به دلیل مشکلات ایجاد شده در برق ناجوانمردانه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمود واعظی در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت: دکتر رضا اردکانیان (وزیر نیرو)، یک چهره برجسته علمی و یک مدیر اجرایی توانمند و خوش سابقه است.

وی ادامه داد: شهرت علمی و دانشگاهی او فراتر از مرز های کشورمان و سوابق تحقیقاتی و پژوهشی اش مورد وثوق محافل معتبر علمی در سطح بین المللی است.

مایه تاسف است که به دلیل یک مشکل کوتاه مدت در تامین برق در کشور- که دلایل آن به روشنی به مردم بیان شده و بخش اعظم آن خارج از اراده و اختیار وزارت نیرو و دولت بوده است- این مدیر ارزشمند مورد هجمه و تخریب قرار گرفته است.

رییس دفتر رییس جمهوری بیان کرد: تخریب هایی که البته با دروغ هم آمیخته شده و این روز ها نه فقط در فضای مجازی که در کمال تاسف روی آنتن صداوسیما نیز شاهد آن هستیم.

برای کسی که در بهترین شرایط مالی در یک سازمان معتبر بین المللی مشغول کار بود، اما خدمت به مردم ایران را برگزید، شایعه جعل کرده اند که در فلان هتل گرانقیمت زندگی می کند یا خانواده اش مقیم خارج هستند.

واعظی تاکید کرد: مردم عزیز بدانند، دکتر اردکانیان به همراه خانواده خود در یک آپارتمان معمولی در تهران که سال ها از ساخت آن می گذرد، زندگی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است

واعظی: تخریب وزیر نیرو ناجوانمردانه است