مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 19:452021-07-09اقتصادي

پروژه گازرسانی به شهر رودان افتتاح شد


باحضور استاندار و مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان و جمعی از مسئولین استانی و محلی و شهروندان رودانی، پروژه گازرسانی به شهر رودان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فواد حمزوی ضمن اشاره به افتتاحیه پروژه گازرسانی به شهر رودان با حضور همتی، استاندار هرمزگان، افزود: با افتتاح پروژه گازرسانی به شهر رودان نزدیک به 10 هزار خانوار از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.

وی اظهار کرد: میزان اعتبار این پروژه، 470میلیارد ریال بوده و 180 کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه در این شهر جهت گازرسانی اجرا شده و بی شک با ورود گاز شهری به هر منطقه، زیرساخت لازم برای توسعه صنایع مستقر در آن محل از جمله توسعه گلخانه های پرورش صیفی جات، صنایع تبدیلی و ایجاد جایگاه CNG را به دنبال دارد.

مدیر عامل خاطر نشان کرد: از همدلی و همراهی مردم و مسوولان شهرستان رودان که در زمان انجام این پروژه با همکاران ما کمال همکاری را داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم چرا که بدون همراهی و همدلی آنان، اجرای این پروژه ناممکن بود.

حمزوی عنوان کرد: با جریان یافتن گاز طبیعی در این شهر و استقبال و استفاده شهروندان رودانی از این نعمت خدادای، امید داریم شاهد کاهش مشکلات و دغدغه شهروندان رودانی برای تهیه سیلندر گاز و سایر سوخت های مایع باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه گازرسانی به شهر رودان افتتاح شد

پروژه گازرسانی به شهر رودان افتتاح شد