مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 13:152021-07-09اقتصادي

پایش مصرف برق دوایر دولتی در شیراز


اکیپ های تخصصی توزیع برق، مصرف انرژی در دوایر دولتی شیراز را به شکلی هدفمند پایش خواهند کرد.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز گفت: اکیپ های تخصصی توزیع برق، مصرف انرژی در دوایر دولتی شیراز را به شکلی هدفمند پایش خواهند کرد.

محمدرضا امیری در نشست هماهنگی مدیریت بهینه مصرف برق در ادارات بیان کرد: با شکل گیری این اکیپ ها به دنبال ایجاد فرایندی هستیم تا به کاهش مصرف حدود 70 مگاواتی در سطح شهرستان شیراز دست یابیم که بر کاهش خاموشی ها تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شیراز، او با بیان اینکه اکیپ های تشکیل شده متشکل از نیروهای شرکت توزیع برق، پایگاه مقاومت بسیج ادارات و حراست هر مجموعه خواهد بود، افزود: مواردی مانند کاهش مصرف برق و خاموشی در ساعات غیر اداری، الزام به کار گیری ژنراتورهای دیزلی برای تامین برق و استفاده از وسایل سرمایشی متناسب با اقلیم شهرستان در ادارات بررسی و تذکرهای لازم داده می شود.

به گفته امیری؛ فرمانداری شهرستان شیراز با همکاری شرکت نفت، آماده تامین سهمیه سوخت مورد نیاز ژنراتورهای برق در دستگاه های اجرایی است و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد از این رو استفاده نکردن از این دستگاهها تخلف به شمار می آید و در مقابل مشوق هایی نیز برای استفاده کنندگان از ژنراتورها از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مصرف برق دوایر دولتی در شیراز

پایش مصرف برق دوایر دولتی در شیراز