مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-09سياسي

کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل های هیرکانی نیست


مشکل مهم در مازندران حمله قاچاقچیان چوب به جنگل های هیرکانی است که کسی در این بخش پاسخگو نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلی ساری با تاکید بر رعایت تقوا توسط مردم، اظهار کرد: رعایت تقوا در این شرایط مهم منطقه ای و جهانی در همه حوزه ها ضروری است.

وی با بیان اینکه تقوا بهترین میراث بزرگان است، افزود: امام جواد (ع) جوان ترین امام ما ملقب به تقی بود، این نشان می دهد که نسل جوان باید تقوا پیشه کنند چون به خاطر قوت غرائض و شهوات در معرض برخی از آسیب ها به صورت جدی تری هستند.

محمدی لایینی با اشاره به فرازی خطبه های حضرت علی (ع) در خصوص تغییر و داستان پرماجرای قرآن با اهتمام به قرآن، دگرگونی دنیا و ماجرای تصریح کرد: دنیا دائم یک دست نیست، گاهی غم دارد گاهی شادی، درونش، فقر، غنا، سختی و راحتی و دلخوشی همه را با هم دارد، مهم بعد از دنیا است.

امام جمعه ساری در ادامه بیان کرد: امام علی (ع) برای زندگی بعد از دنیا چهار ویژگی را بیان کرد؛ اول؛ مرگ، دوم؛ خوف بعد مرگ، سوم؛ قرار گرفتن در پیشگاه یک قاضی و داور عادل و چهارم اینکه هر کسی هر آنچه انجام داد همان را می بیند، در پایان هم حضرت آیه 31 سوره نجم را قرائت می کند و تاکید دارد پایان انجام کار خوب دریافت پاداش و آخر انجام کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل های هیرکانی نیست

کسی پاسخگوی قاچاق چوب در جنگل های هیرکانی نیست