مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-09سياسي

بانک ها وام ازدواج را به تاخیر نیندازند/لزوم ترویج اخلاق اسلامی


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه بانک ها وام ازدواج را نباید به تأخیر بیندازند، گفت: دین داری و اخلاق اسلامی به عنوان شاخصه های ازدواج می بایست ترویج داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه والدین از کودکی می بایست فرزندان خود را با تربیت صحیح آشنا کنند، ابراز داشت: دولت می بایست زمینه سازی ازدواج آسان را فراهم کند که یکی از آن ها پرداخت به موقع وام ازدواج است.

وی ضمن بیان اینکه بانک ها وام ازدواج را نباید به تأخیر بیندازند، افزود: دین داری و اخلاق اسلامی از شاخص های ازدواج به شمار می رود که می بایست این مهم در جامعه ترویج داده شود و همچنین سرپرست خانواده تقوا، تعلیم و تربیت را به فرزندان خود آموزش دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ایجاد اشتغال نیز از جمله وظایف خانواده ها برای فرزندان خودشان است، ابراز داشت: بیکاری منجر به ایجاد فساد خواهد شد لذا با توجه به فراهم بودن بستر فضای مجازی این می تواند زمینه مفسده را با خود همراه داشته باشد.

شاهچراغی بابیان اینکه روز گذشته از آیت الله فقید سید محمود حسینی شاهرودی در شاهرود تجلیل به عمل آمد، تصریح کرد: این مفاخر انقلابی که سراسر عمر خود را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها وام ازدواج را به تاخیر نیندازند/لزوم ترویج اخلاق اسلامی

بانک ها وام ازدواج را به تاخیر نیندازند/لزوم ترویج اخلاق اسلامی