مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-09سياسي

شایسته سالاری مبنای انتخاب مدیران در دولت آینده باشد


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه شایسته سالاری مبنای انتخاب مدیران در دولت آینده باشد، گفت: کسانی که در انتخابات برای نامزد خاصی تلاش کرده اند، - دنبال سهم خواهی نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه در اسلام به واگذاری مسئولیت یا پذیرش مسئولیت توجه زیادی شده است، اظهار کرد: طبق روایت امانت باید به اهل امانت سپرده شود، اگر از بین 10 نفر بخواهند مسئولی را انتخاب کنند و بهترین را انتخاب نکنند، این خیانت به خدا و خیانت به رسول خدا و خیانت به جامعه مومنین کرده است.

وی ادامه داد: حالا چه کسی که خودش برای مسئولیت پذیری پیشگام شود، و یا اینکه فرد دیگری را به عنوان مسئول انتخاب کند، این نظامِ شایسته سالاری در اسلام حاکم است.

اقدام قانونی و انقلابی برای مقابله با خرید و فروش رای کریمی تبار تصریح کردند: از دولت آینده انتظار داریم که بر اساس شایسته سالاری کارگزاران را انتخاب کند و کسی که در این ایام انتخابات، برای جذب آرا برای گزینه یا نامزد خاصی تلاش کرده است، دنبال سهم خواهی نباشد، نباید افرادی که تبلیغ یا احزابی که مبلغ بودند به دنبال سهم خود و حزبشان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری مبنای انتخاب مدیران در دولت آینده باشد

شایسته سالاری مبنای انتخاب مدیران در دولت آینده باشد