مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-09سياسي

مقامات در انتخاب مدیران لایق و کاربلد دقت کافی داشته باشند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مقامات و رییس جمهور منتخب مردم باید در انتخاب مدیران لایق و کاربلد دقت کافی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه با بیان اینکه منتخب مردم برای ریاست جمهوری باید انتخاب مدیران شایسته را در اولویت کار خود قرار دهد و از سهم خواهی افراد دوری کرد، افزود: باید مدیرانی انتخاب شوند که کار آمد، اهل تقوا، دین و شایسته سالاری باشند.

وی با تاکید بر اینکه قانون هر چقدر هم خوب باشد ولی مدیری شایسته در جامعه وجود نداشته باشد، این امر به درد نمی خورد و به درستی کارها انجام نمی شود، اظهارکرد: رییس جمهور آینده باید مسئله گام دوم مطرح شده توسط رهبری را با جدیت دنبال کرده و به شعار سال نیز توجه کند.

وی با اشاره به لزوم فراهم سازی زمینه ازدواج در جامعه اظهار داشت: والدین در مقابل مساله ازدواج جوانان موظف هستند که مقدمات ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه وظیفه دولت این است که زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم سازد تاکید کرد: خیرانی که توانایی دارند نیز در این زمینه وارد عمل شوند تا مقدمات ازدواج جوانان را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقامات در انتخاب مدیران لایق و کاربلد دقت کافی داشته باشند

مقامات در انتخاب مدیران لایق و کاربلد دقت کافی داشته باشند