مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-09سياسي

ایجاد بستر اشتغال برای نیازمندان شهرستان فاروج


طی توافق با کمیته امداد امام خمینی(ره)، بستر ایجاد اشتغال برای نیازمندان با پرداخت تسهیلات از سوی این نهاد حمایتی فراهم شد.

- اظهار کرد: در نشست مشترک با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) فاروج، برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان این نهاد حمایتی مصوب و مقرر شد تمامی نیازمندان مهارت آموخته برای دریافت تسهیلات به این نهاد معرفی شوند.

مدیر مرکز فنی و حرفه ای فاروج افزود: همچنین مقرر شد علاوه بر ظرفیت آموزشی شهرستان، از ظرفیت آموزشگاه های سطح استان نیز در قالب انعقاد قرار داد مالی استفاده شود تا دایره آموزش ها محدود نباشد.

احمد دلیر با اشاره به اینکه تسهیلات به صورت قرض الحسنه است در انتها گفت: در سه ماهه امسال دوره های فن ورز شبکه هوایی برق، سرویس و نگهداری خودرو، جوشکاری و تولید خانگی میوه های خشک برای 48 کارآموز برگزار شده است.

ظرفیت اسمی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان فاروج که در سال 90 راه اندازی شده 100 هزار نفر ساعت با تعهدات آموزشی به تناسب امکانات موجود در مرکز سالانه بین 80 تا 86 نفر ساعت است.

در مرکز فنی و حرفه ای فاروج هفت کارگاه با 70 حرفه دایر است، که این حرفه ها شامل کشاورزی، بسته بندی مواد غذایی، خشک کن محصولات کشاورزی، کارگاه عمران، کارگاه برق و اتوماسیون، کارگاه مکانیک، کارگاه کارآفرینی و کسب و کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بستر اشتغال برای نیازمندان شهرستان فاروج

ایجاد بستر اشتغال برای نیازمندان شهرستان فاروج