مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-09اقتصادي

کمک هزینه و جوایز جشنواره تئاتر دانشگاهی چندبرابر می شود/ معرفی 7 اثر برای اجرا


دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی اعلام کرد در این دوره از جشنواره تلاش بر این است که کمک هزینه گروه ها و جوایز برگزیدگان جشنواره چندین برابر شود.

- مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران درباره وضعیت کمک هزینه های گروه های نمایشی شرکت کننده در این دوره از جشنواره به خبرنگار مهر گفت: با توجه به تورم و شرایط اقتصادی موجود دیگر کمک هزینه 1 میلیون و 200 هزار تومانی که در دوره های قبلی به گروه ها پرداخت می شد پاسخگوی هزینه های گروه های شرکت کننده در جشنواره نیست.

از این رو در تلاش هستیم که مبلغ کمک هزینه ها چندین برابر شود و این مبالغ بلافاصله بعد از پایان جشنواره به گروه ها پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه بودجه جشنواره بیست و سوم 600 میلیون تومان است، اظهار کرد: به دنبال جذب حامی مالی خصوصی هستیم که امیدواریم به سرانجام برسد زیرا هم برای افزایش مبلغ کمک هزینه ها و هم برای افزایش رقم جوایز برگزیدگان جشنواره برنامه ریزی کرده ایم.

در این دوره علاوه بر چندین برابر شدن مبلغ کمک هزینه ها، مبالغ جوایز برگزیدگان جشنواره بیست و سوم نیز چندین برابر می شود.

جدی درباره تعداد آثاری که قرار است از سوی بیست و سومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران برای اجرای عمومی معرفی شود، تأکید کرد: به هیأت داوران جشنواره اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزینه و جوایز جشنواره تئاتر دانشگاهی چندبرابر می شود/ معرفی 7 اثر برای اجرا

کمک هزینه و جوایز جشنواره تئاتر دانشگاهی چندبرابر می شود/ معرفی 7 اثر برای اجرا