مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-09اجتماعي

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود


مدیر آموزش و پرورش شادگان اشتغال، تولید و مهارت آموزی را امری مهم در توسعه کشور دانست و گفت: اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در رشته های مختلف در این شهرستان راه اندازی می شود.

- از موافقت اولیه و دستور وزیر جهاد کشاورزی برای راه اندازی هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در شهرستان شادگان در رشته های کشاورزی (امور دامی، امور زراعی، امور باغی و ماشین های کشاورزی و…) خبر داد.

وی اظهار کرد: به منظور بسترسازی و تربیت نیروی های ماهر و متخصص و با کیفیت برای شرکت های فعال در شهرستان شادگان به خصوص شرکت های کشت و نیشکر هنرستان کشاورزی در این شهرستان راه اندازی می شود.

فاضلی افزود: دانش آموزان هنرستان های کشاورزی نیروهای انسانی مجرب این بخش در آینده هستند که با ارائه آموزش های به روز در این هنرستان ها می توان تحول عظیمی را در تولید ملی و امنیت غذایی ایجاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: دایر شدن این هنرستان می تواند نقش مؤثری در ایجاد روحیه تعامل و اشتغال زایی برای دانش آموزان علاقه مند به رشته های مهارتی داشته باشد.

فاضلی، اشتغال، تولید و مهارت آموزی را امری مهم در توسعه کشور دانست و تأکید کرد: این موضوع مهم در هنرستان های شاخه کاردانش و فنی حرفه ای شهرستان شادگان دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود

اولین هنرستان فنی حرفه ای کشاورزی در شادگان راه اندازی می شود