مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-09ورزشي

وقتی چک آقا کریم هم روی کنعانی زادگان اثر ندارد!


ژاپن، اشتباه مهلک مدافعانمان در بی اعتنایی به جریان بازی برای اعتراض به داور را به یاد می آوریم و این صحنه هیچوقت از جلوی چشمان مان کنار نمی رود.

- همه ما از بازی ایران - ژاپن، اشتباه مهلک مدافعانمان در بی اعتنایی به جریان بازی برای اعتراض به داور را به یاد می آوریم و این صحنه هیچوقت از جلوی چشمان مان کنار نمی رود.

با این حال شواهد و قرائن نشان می دهد که آن صحنه خیلی عبرت آموز نبوده و یکی از آن مدافعان همچنان عادت دارد که پشتش را به جریان بازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کوین اسپیسی در فیلم 21 دیالوگی دارد که می گوید: تنها چیزی که از بازنده بودن بدتر است، این است که آدم اشتباهش را قبول نکند.

حسین کنعانی زادگان مصداق این دیالوگ است؛ کسی که نه تنها از اشتباهاتش درس نمی گیرد، بلکه اصرار به تکرار آن ها دارد.

هنوز صحنه گل نخست ژاپن به ایران در جام ملت های 2019 فراموشمان نشده که کنعانی زادگان به جای دنبال کردن توپ، به سمت داور برگشت و پشت کردن به بازی همان و پر پر شدن آرزوی میلیون ها هوادار تیم ملی همان.

شاید تصور کنید همه بازیکنانی که در آن صحنه دیدار ایران و ژاپن، بازی را رها کردند، تا آخر عمر حسرت آن اعتراض نابجا را بخورند و دیگر به این شکل به داور اعتراض نکنند اما این موضوع برای هرکدام از آن بازیکنان صدق کند، درباره کنعانی زادگان صدق نمی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی چک آقا کریم هم روی کنعانی زادگان اثر ندارد!

وقتی چک آقا کریم هم روی کنعانی زادگان اثر ندارد!