مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-09اقتصادي

حکایت این روزهای مرغ در بازار قزوین: گشتیم نبود، نگرد نیست


این روزها کمبود در بازار قزوین به طور قابل ملاحظه ای مشهود است و مسؤولین نیز مدام از این صحبت می کنند که مرغ حتی بیش از نیاز استان به بازار عرضه می شود و مشکلی در زمینهٔ تولید و توزیع مرغ در استان وجود ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، گزارش بازار این هفتهٔ فارس علاوه بر بررسی قیمت برخی کالاهای اساسی، به مشکلات حوزهٔ مرغ در استان می پردازد.

در روزهای اخیر شاهد این هستیم که بازار قزوین با کمبود مرغ مواجه شده است و قفسه های اغلب مرغ فروشی ها خالی است، این در حالی است که تا هفتهٔ گذشته مشکلی در حوزهٔ توزیع مرغ در استان قزوین وجود نداشت.

مسؤولین معتقدند شایعات موجود در بازار مبنی بر گران شدن مرغ موجب شده مردم با خرید بیش از نیاز باعث خالی شدن قفسه های فروشگاه های عرضهٔ مرغ شوند، زیرا مشکلی در زمینهٔ تولید و عرضهٔ مرغ در استان وجود ندارد و حتی مرغ توزیعی در استان بیش از نیاز استان است.

لازم به ذکر است کماکان قیمت مرغ روی تابلوهای مغازه ها طبق آخرین قیمت مصوب 24 هزار و 900 تومان است.

در کنار کمبود مرغ در استان، تخم مرغ نیز در روزهای اخیر با افزایش قیمت مجدد مواجه شده است و علی رغم این که به تازگی از شانه ای 30 هزار تومان به هر شانه 38 هزار تومان رسیده بود، اکنون مجدد در سیر صعودی قیمت قرار گرفته و با مبلغ هر شانه 40 الی 41 هزار توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت این روزهای مرغ در بازار قزوین: گشتیم نبود، نگرد نیست

حکایت این روزهای مرغ در بازار قزوین: گشتیم نبود، نگرد نیست