مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 20:502021-07-08اقتصادي

سیاست سازمان نوسازی مدارس، افزایش سهم دولت در پروژه های خیرساز است


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: عمده سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور، بالا بردن سهم دولت در پروژه های خیرساز است.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: عمده سیاست سازمان نوسازی مدارس کشور، بالا بردن سهم دولت در پروژه های خیرساز است.

مهرالله رخشانی مهر در جلسه هم اندیشی و بررسی فضاهای آموزشی بهبهان که 17 تیرماه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: میانگین عمر ساخت پروژه های آموزشی در کشور از ابتدا تا پایان، 9 سال است و این مساله آسیب زیادی به بحث مدرسه سازی وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این مساله علاوه بر اینکه از نظر اقتصادی به صرفه نیست، در دورانی که پروژه در حال اجرا است، دانش آموزان باید در مدارس و فضاهای آموزشی نامناسب آموزش ببینند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: طی سال های اخیر میانگین عمر ساخت پروژه های آموزشی به زیر سه سال کاهش پیدا کرده است و روند اجرای طرح ها مطلوب شده است.

رخشانی مهر با بیان اینکه بسیاری از پروژه های نیمه تمام در بحث ساخت مدارس و فضاهای آموزشی تعیین تکلیف شده اند، ادامه داد: تخصیص پروژه های ملی از سال 96 به بعد همواره صد درصد بوده است و به این دلیل پروژه های ملی تعیین تکلیف شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست سازمان نوسازی مدارس، افزایش سهم دولت در پروژه های خیرساز است

سیاست سازمان نوسازی مدارس، افزایش سهم دولت در پروژه های خیرساز است