مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 18:502021-07-08ورزشي

از وزیر ورزش بعدی چه می خواهیم؟


عملکرد پرحفره و پرنوسان وزارت ورزش و جوانان از ابتدای تاسیس تا کنون ، جامعه مخاطب را چشم انتظار آغاز دولت جدید کرده است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مصطفی معدنی ثانی: بیش از ده سال از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تشکیل وزارت ورزش و جوانان سپری شده است.

در این بین شش نفر روی صندلی این وزارتخانه نشسته اند که البته فقط سه نفر وزیر و سه نفر دیگر سرپرست بوده اند.

محمد عباسی در دولت دهم (وزیر)، رضا صالحی امیری و محمدشریعتمداری در دولت یازدهم، محمود گودرزی در دولت یازدهم(وزیر)، نصرالله سجادی در دولت یازدهم و مسعود سلطانی فر در دولت های یازدهم و دوازدهم(وزیر) شش نفری بوده اند که هدایت ورزش را از دی 89 تاکنون برعهده داشته اند.

از این شش نفر، نصرالله سجادی و محمود گودرزی تحصیلات و سابقه فعالیت موثر در حوزه ورزش را داشته اند و چهار نفر دیگر هیچ ارتباط معناداری با ورزش نداشته اند.

به این ترتیب با توجه به این که سجادی عملا وزیر نبوده و تنها به عنوان سرپرست مدت محدودی وزارتخانه را اداره کرده می توان گفت گودرزی تنها چهره ورزشی بوده که در این یازده سال، وزیر ورزش و جوانان بوده است.

تشکیل وزارت ورزش و جوانان امیدها را برای رسیدگی بیشتر به ورزش، تشکیل یک چارت حرفه ای، سامان دهی ورزش حرفه ای و قهرمانی، گسترش ورزش همگانی و توجه بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از وزیر ورزش بعدی چه می خواهیم؟

از وزیر ورزش بعدی چه می خواهیم؟