مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 15:552021-07-08اقتصادي

ورود خیرین برای تسهیل ازدواج جوانان ضروری است


بسیاری از جوانان جامعه ما برای ازدواج با مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی مواجه هستند، خیرین جهت تسهیل ازدواج یاری گر جوانان باشند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عباس حاجی زاده امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: بسیاری از جوانان جامعه ما برای ازدواج با مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی مواجه هستند که مشکلات معیشتی، تورم، بیکاری، کمبود امکانات و منابع، مسکن و .

از دلایل این مشکلات است که برای رفع این موانع علاوه بر برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت دستگاههای مختلف دولتی، تلاش و حمایت خیران و افراد توانمند جامعه نیاز است.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت های مالی و اقتصادی و تحریم های ظالمانه و شرایط ایجاد شده به واسطه بیماریی ها، صدمات اقتصادی است.

او افزود : بسیاری از خانواده هایی که جوانان دم بخت دارند، از استطاعت مالی کافی برای تهیه جهیزیه و تامین مسکن و هزینه های ازدواج فرزندان خود برخوردار نیستند.

این امر بعضا موجب به تاخیر افتادن ازدواج جوانان می شود که این مسئله به نوبه خود تبعات منفی بسیاری را به دنبال خواهد داشت و آسیب های فردی و اجتماعی جدی را به افراد و جامعه وارد خواهد کرد.

حاجی زاده با اشاره به فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در زمینه ازدواج جوانان گفت : این اداره کل با طرح های آموزشی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خیرین برای تسهیل ازدواج جوانان ضروری است

ورود خیرین برای تسهیل ازدواج جوانان ضروری است