مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:402021-07-08سياسي

درخواست کانون وکلای یزد از دادستان اصفهان برای پیگیری تخریب خط انتقال آب


رییس کانون وکلای استان یزد با محکوم کردن تعرض به خط انتقال آب به یزد از رییس دادگستری و دادستان اصفهان خواست تا این موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قرار دهند.

- علی زارع مهرجردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تخریب تاسیسات یکی از حوضچه های آب انتقالی به استان یزد، رفتار بزهکارانه و غیرمتعارفی است که توسط عده ای در محدوده شرق اصفهان رخ داده و در زندگی روزمره مردم یزد اختلال ایجاد کرده است.

وی با محکوم کردن این اقدام بزهکارانه عنوان کرد: بی تردید تخریب تاسیسات مورد استفاده عمومی از قبیل شبکه های آب از مصادیق بارز ماده 687 قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 بوده و ضروری است دادگستری استان اصفهان به ویژه دادستان اصفهان نسبت به پیگیری این موضوع اهتمام ویژه ای داشته باشند.

زارع بیان کرد: عدم اقدام موثر از ناحیه دستگاه قضا در برخورد جدی و قاطع با متجاوزان که به کرات این اقدام بزهکارانه را مرتکب شده اند، زمینه تجری مرتکبان این اقدام را فراهم کرده و مشخص نیست چرا و به چه علت تاکنون به هیچ حکمی در این راستا علیه تجاوزها و تعدی هایی که متجاوزان پیش از این نیز به کرات انجام داده بودند، صادر نشده است.

رییس کانون وکلای استان یزد ادامه داد: همچنین انتظار می رود که دادستان یزد نیز نسبت به پیگیری جدی موضوع و انعکاس امر به دادستان اصفهان اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کانون وکلای یزد از دادستان اصفهان برای پیگیری تخریب خط انتقال آب

درخواست کانون وکلای یزد از دادستان اصفهان برای پیگیری تخریب خط انتقال آب