مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-08سياسي

آیت الله العظمی شاهرودی سرآمد در علم و تقوا بودند


فرزند آیت الله العظمی حاج سید محمود حسینی شاهرودی بابیان اینکه ایشان سرآمد علم و تقوا محسوب می شوند، گفت: ایشان لقب ذو شهادتین را داشتند که این خود نشان دهنده جایگاه عظیم علمی وی است.

- ، آیت الله سید حسین حسینی شاهرودی غروب پنج شنبه در مرحله استانی کنگره نکوداشت آیت الله العظمی حاج سید محمود حسینی شاهرودی (ره) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به میزبانی محوطه شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه آیت الله العظمی شاهرودی در زمینه علم و تقوا سرآمد بودند، ابراز داشت: ایشان از همان نوجوانی در حوزه علمیه بسطام سپس شاهرود و مشهد مقدس و بعد هم که آمادگی بیشتری را یافتند و در نجف اشرف حضور یافتند.

وی ضمن بیان اینکه ایشان در واقع لقب ذو شهادتین داشتند، افزود: به این معنا که شهادت ایشان درباره یک موضوع به اندازه دو عالم حساب می شد و از این منظر می توان دریافت که چه جایگاه عظیم علمی را به دست آورده بودند.

فرزند آیت الله العظمی شاهرودی بابیان اینکه ایشان درباره فقه این نظر را داشتند که اگر عالمی قرار است حکمی را صادر کند ابتدا باید خودش نظری را ارائه دهد، ابراز داشت: ایشان معتقد بود که نباید انسان در ابتدا نظرات دیگر عالمان را نگاه کند چراکه می تواند منجر به ارائه نظر اشتباه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله العظمی شاهرودی سرآمد در علم و تقوا بودند

آیت الله العظمی شاهرودی سرآمد در علم و تقوا بودند