مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:202021-07-08سياسي

55 جلد کتاب پیرامون آیت الله العظمی حسینی شاهرودی به چاپ رسید


دبیر جشنواره دبیر کنگره آیت الله العظمی شاهرودی بابیان اینکه 55 جلد کتاب پیرامون آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی به چاپ رسید، گفت: این می تواند منبع خوبی برای طالبان علم باشد.

- ، حجت الاسلام عباس نصیری فرد غروب پنج شنبه در مرحله استانی کنگره نکوداشت آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی (ره) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به میزبانی محوطه شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه این کنگره دارای ابعاد مختلفی که یکی از آن ها معرفی داشته ها و شخصیت های علمی و شناساندن آن به خصوص به جوانان است، ابراز داشت: این مفاخر باید به نسل بعدی شناسانده شوند وگرنه به فراموشی سپرده خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این کنگره معرفی آثار علمی آیت الله العظمی شاهرودی برای مخاطبان حوزوی و دانشگاهی و همچنین عموم مردم در قالب زندگینامه یادداشت ها و همچنین سخنان شاگردان گردآوری خواهد شد، افزود: این می تواند به منبع معتبر برای معرفی شاخصه های شخصیت دینی این عالم ربانی برای طلبه ها و دانشجویان تبدیل شود.

دبیر جشنواره دبیر کنگره آیت الله العظمی شاهرودی بابیان اینکه زندگی این مرجع عالی قدر تبدیل به کتاب صوتی شده و به زودی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: برای نخستین بار 15 عنوان کتاب در 55 جلد که از این تعداد هفت عنوان از تألیفات آیت الله سید محمود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 جلد کتاب پیرامون آیت الله العظمی حسینی شاهرودی به چاپ رسید

55 جلد کتاب پیرامون آیت الله العظمی حسینی شاهرودی به چاپ رسید