مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 13:002021-07-08سياسي

شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی مرجع بزرگ تقلید یک گوهر تابناک است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان بابیان اینکه شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی مرجع عالی قدر تقلید یک گوهر تابناک است، گفت: تکریم مفاخر در قالب انجمن فرهیختگان از ارزشمندترین اقدامات است.

- ، فرشید فلاح غروب پنج شنبه در مرحله استانی کنگره نکوداشت آیت الله العظمی حاج سید محمود شاهرودی (ره) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد به میزبانی محوطه شهرداری شاهرود ضمن بیان اینکه در بین شرح وظایف متنوع فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم مفاخر و تجلیل از بزرگان و فرهیختگان در قالب انجمن فرهیختگان از ارزشمندترین و مؤثرترین اقدامات است، ابراز داشت: در بین شخصیت های پرآوازه تاریخی شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی مرجع عالی قدر تقلید یک گوهر تابناک محسوب می شود.

وی ضمن بیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته تصمیم بر اجرای این کنگره شد تا بتوانیم سرمایه های فرهنگی کشور و استان سمنان را به خوبی بشناسیم، افزود: از سوی دیگر دبیر علمی کنگره توانست با تلاش های خود بخشی از زندگی علمی این عالم ربانی را به تصویر بکشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان بابیان اینکه تکریم خدمات بزرگان تاریخ، روحیه و اعتمادبه نفس جوانان را افزایش می دهد، ابراز داشت: این اقدام باعث می شود تا باور به ماندگاری کار خیر تعمیق پیدا کند لذا برگزاری چنین مراسمی در این سطح یک ضرورت به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی مرجع بزرگ تقلید یک گوهر تابناک است

شخصیت آیت الله العظمی شاهرودی مرجع بزرگ تقلید یک گوهر تابناک است