مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:502021-07-08سياسي

توضیحات مسئولان در خصوص قطع درختان خیابان معلم یاسوج + عکس


در روز پنجشنبه 17 تیر ماه 1400 تصاویری از قطع درختان تنومند چنار در خیابان معلم یاسوج که برای دیده شدن تابلوی یک فروشگاه قطع شده اند، منتشر شده که واکنش های زیادی را در پی داشته است.

- توضیحات مسئولان در خصوص قطع درختان خیابان معلم یاسوج + عکس ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد در روز پنجشنبه 17 تیر ماه 1400 تصاویری از قطع درختان تنومند چنار در خیابان معلم یاسوج که برای دیده شدن تابلوی یک فروشگاه قطع شده اند، منتشر شده که واکنش های زیادی را در پی داشته است.

ناصر داور، مدیرعامل فضای سبز شهرداری یاسوج در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: درختان خیابان معلم یاسوج قطع نشده اند بلکه اصلاح شده اند.

وی اظهار کرد: یک شهروند یاسوجی با ارائه درخواست کتبی به سازمان فضای سبز شهرداری برای اصلاح درختان خیابان معلم بالاتر از چهار راه هلال احمر که وارد شبکه برق شده و خطر برق گرفتگی عابران پیاده وجود دارد تقاضای اصلاح داشت.

داور اظهار کرد: در همین راستا، با اداره برق شهرستان بویراحمد جهت اصلاح درختان مذکور، مکاتبه انجام دادیم و اداره برق جهت اصلاح درختان اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری یاسوج تاکید کرد: این کار قانونی بوده و اداره برق شهرستان بویراحمد جهت اصلاح درختان و جلوگیری از خطرات احتمالی برای عابران پیاده اقدام به اصلاح درختان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات مسئولان در خصوص قطع درختان خیابان معلم یاسوج + عکس

توضیحات مسئولان در خصوص قطع درختان خیابان معلم یاسوج + عکس