مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:402021-07-08سياسي

ثروت و قدرت کشور ناشی از شایسته سالاری است


شایسته سالاری اهمیت بالایی دارد و در این کشور و این نظام هرچه از ثروت و قدرت داریم دستاورد شایسته سالاری است، اگر جایگاه رهبری امام و خلف صالح او نبود این جایگاه در ایران خلق نمی شد.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت تهران گفت: شایسته سالاری اهمیت بالایی دارد و در این کشور و این نظام هرچه از ثروت و قدرت داریم دستاورد شایسته سالاری است، اگر جایگاه رهبری امام و خلف صالح او نبود این جایگاه در ایران خلق نمی شد.

سید محمدحسن ابوترابی فرد در شورای اداری استان قزوین که امروز 17 تیرماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، تصریح کرد: در عبادات اسلامی دو عبادات حج و نماز جمعه به طور خاص تبیین کننده جایگاه نظام سیاسی و حکمرانی در اندیشه دینی، اسلامی و وحیانی هستند، حج با ظرفیت ویژه ای که دارد به عنوان یک عبادت به معنای واقعی با کلمه سیاسی پیوندی بین دو حوزه اندیشه دینی و سیاسی است.

وی افزود:حج اهمیت بالایی دارد و عظمت اندیشه دینی و وحیانی را در نگاه ویژه به دو حوزه عبادت و سیاست به نمایش گذاشته است، نماز جمعه نیز یک عبادت و وظیفه قطعی عبادی است که بدون قصد تقرب صحیح نیست، قیام نماز جمعه به قصد تقرب به خدا است، این عبادت تبیین کننده جایگاه شایسته در اندیشه دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت و قدرت کشور ناشی از شایسته سالاری است

ثروت و قدرت کشور ناشی از شایسته سالاری است