مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-08ورزشي

امضای عزیزی خادم روی پیراهن تیم قلعه نویی/ VAR اولویت فدراسیون شد


رییس فدراسیون فوتبال یکی از بحث های اصلی فدراسیون را استعدادیابی دانست وگفت: به دنبال فضای عدالت محوری هستیم تا هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در آیین افتتاحیه آکادمی گل گهر که با حضور میرشاد ماجدی عضو هیئت رییسه و رییس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، محسن سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان، امیر فرشاد تفکری رییس هیئت فوتبال استان یزد، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان و مسئولان محلی سیرجان برگزار شد، ضمن ابراز خشنودی از سفر به کرمان گفت: اینجا دیار سردار سلیمانی است و خوشحالم که در شهر او هستم.

عزیزی خادم به بیان گزارشی از وضعیت تیم ملی فوتبال پرداخت و تصریح کرد: هم اکنون تیم ملی از یک پیچ تاریخی با موفقیت عبور کرده است و همه ما از این بابت خوشحالیم و با انگیزه کار می کنیم و خداوند را شاکریم.

وی با اعلام اینکه فدراسیون فوتبال نگاهش افق گشایی بر مبنای توسعه متوازن و حمایتی است، بیان داشت: نگاه مان در فدراسیون یک نگاه جمعی است و نگاه شخصی برای ما ارزش ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای عزیزی خادم روی پیراهن تیم قلعه نویی/ VAR اولویت فدراسیون شد

امضای عزیزی خادم روی پیراهن تیم قلعه نویی/ VAR اولویت فدراسیون شد