مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 10:552021-07-08اقتصادي

نیاز نیروگاه شهید مفتح به منابع آب های زیر زمینی برطرف شده است


همدان_مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح گفت: با انتقال پساب همدان نیاز این نیروگاه به منابع آب های زیرزمینی کاملاً برطرف شده است.

- ، عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در حاشیه دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از روند تولید برق در نیروگاه شهید مفتح اظهار کرد: این نیروگاه هم اکنون با ظرفیت کامل و به میزان هزار مگاوات انرژی تولید می کند و جز یکی از نیروگاه های پایدار کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تولید یک نیروگاه مختص یک استان نیست، افزود: شبکه برق کشور همانند دریاچه ای است که تمامی نیروگاه ها موظفند همان رودخانه ای برق تولیدی خود را به این دریاچه تزریق کنند تا تمامی مشترکین در سراسر کشور بتوانند از ذخیره این دریاچه بهره مند شوند.

مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح با اشاره به کسب عنوان برتر آمادگی تولید در بین نیروگاه های حرارتی کشور توسط نیروگاه شهید مفتح و دریافت لوح تقدیر از وزیر نیرو اظهار کرد: موفقیت های نیروگاه ثمره ی تلاش، خودباوری و اعتماد به نفس کارکنان جوان این مجموعه است.

وی گفت: نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون تنها 2 درصد از منابع آب های زیرزمینی را برداشت کرده است که با انتقال پساب همدان به نیروگاه در سال 94 نیاز این نیروگاه به منابع آب های زیرزمینی کاملاً برطرف شده است و در حال حاضر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز نیروگاه شهید مفتح به منابع آب های زیر زمینی برطرف شده است

نیاز نیروگاه شهید مفتح به منابع آب های زیر زمینی برطرف شده است