مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-08ورزشي

پایان کار سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو


در هفته پایانی لیگ دسته دو کشور تیم فوتبال ایران سپیدرود مقابل میزبان خود شهرداری بندرعباس نرفت که در نهایت این دیدار با حکم کمیته انضباطی سه بر صفر به سود تیم میزبان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سپیدرود رشت  در هفته پایانی از لیگ دسته یک کشور که قرار بود در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار شود، مقابل شهرداری بندرعباس حضور پیدا نکرد تا بازی با نتیجه سه بر صفر به سود میزبان اعلام شود.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با عدم حضور در مسابقه تشریفاتی برابر شهرداری بندرعباس پرونده فصل 1399-1400 لیگ دسته دوم خود را بست تا مثل گذشته مشکلات مالی مثل همیشه دامن گیر این تیم خوب و ریشه دار گیلانی باشد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که با قدمتی 50 ساله از تیم های پرطرفدار شهرستانی در سطح کشور به شمار می رود، دو سال پیش موفق شده بود به رقابت های لیگ برتر صعود کند اما در همان سال نتوانست سهمیه خود را حفظ و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

  اما تنزل سپیدرود به همین جا ختم نشد چون این تیم پس از سقوط از لیگ برتر به لیگ دسته اول، فصل گذشته نیز نتوانست نتایج خوبی را در این لیگ کسب کند و در نهایت به  لیگ دسته دوم سقوط کرد و اینک این تیم ریشه دار و قدیمی در لیگ دسته دوم بازی های خود را دنبال می کند و با نتایج این فصل نیز باید یک فصل دیگر در را در فراموشخانه لی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو

پایان کار سپیدرود در فراموشخانه لیگ دو