مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 09:052021-07-08سياسي

کارگران هپکو و آذرآب خواهان پاسخگویی مسوولان شدند؛ دلایل ردصلاحیت ها را بیان کنید


برخی از فعالان کارگری هپکو و آذر در انتخابات شورای اسلامی کار از سوی دستگاه های ذی ربط ردصلاحیت شدند که کارگران این شرکت ها طی بیانیه ای خواستار بیان دلایل این ردصلاحیت ها شدند.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ شورای اسلامی کار شورایی است مرکب از نمایندگان کارگران و کارکنان یک کارگاه و نماینده کارفرما (مدیریت) که در واحدهای دارای بیش از 35 نفر شاغل دائم، تشکیل می شود.

شوراها با هدف ایجاد روحیه همکاری بین کارکنان هر واحد به منظور پیشرفت سریع امور، همکاری با انجمن اسلامی در بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، بالا بردن آگاهی کارکنان در زمینه های اقتصادی، فنی و حرفه ای و نظایر آن، بررسی شکایات کارکنان در مورد نارسایی های واحد و پیگیری موارد، تلاش در راستای گسترش امکانات رفاهی و حفظ حقوق قانونی کارکنان واحد شکل می گیرند.

شوراهای اسلامی کار در واحدهای صنعتی استان صنعتی مرکزی که طی سال های اخیر به دلیل مشکلات ناشی از خصوصی سازی های غلط با چالش های عمده و متعددی همراه بودند، به خوبی توانستند این مشکلات را مدیریت کرده و شرکت هایی چون هپکو را از نابودی محض نجات دهند.

در اعتراضات کارگری کارگران هپکو و آذرآب چه بسا اگر نبودند اعضای دلسوز شورای اسلامی کار این شرکت ها، هیچ مشخص نبود سرنوشت کارگران و این شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران هپکو و آذرآب خواهان پاسخگویی مسوولان شدند؛ دلایل ردصلاحیت ها را بیان کنید

کارگران هپکو و آذرآب خواهان پاسخگویی مسوولان شدند؛ دلایل ردصلاحیت ها را بیان کنید