مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-08بين الملل

پمپئو متهم به ریخت و پاش/ ضیافت های 65 هزار دلاری با پول مالیات دهندگان


براساس اسنادی که یک گروه دیده بان دولتی آمریکا منتشر کرد، مایک پامپئو حدود 65 هزار دلار صرف ضیافت های شام مجلل و پرخرج وزارت خارجه آمریکا کرد که با پول مالیات دهندگان آمریکایی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، پیشتر گروه دیده بان شهروندان برای پاسخگوی و اخلاق در واشنگتن (CREW) در دسامبر گزارش داده بود هزینه ضیافت های مایک پامپئو، وزیر خارجه دولت ترامپ حدود 40 هزار دلار آب خورده است.

این ضیافت های پامپئو و همسرش که به اصطلاح شام های مدیسون نامیده می شد، به عنوان فرصتی برای رایزنی درباره ماموریت وزارت خارجه و سیاست خارجی آمریکا با طیفی از رهبران دولت ها، چهره های آکادمیک، تجار و رسانه ها مورد حمایت دولت ترامپ قرار گرفت.

شبکه ان.

بی.

سی نیوز سال گذشته گزارشی درباره فهرست میهمانان منتشر کرد که مملو از رسانه های پرنفوذ محافظه کار و اهداکنندگان مالی جمهوری خواه بود و سوالاتی درباره جاه طلبی سیاسی پامپئو فراتر از وزارت خارجه آمریکا مطرح شد.

مایک پامپئو یکی از نامزدهای احتمالی برای ریاست جمهوری 2024 به شمار می رود.

او کمیته اقدام سیاسی خودش را راه اندازی کرده و در چندین تجمع انتخاباتی مهم و ضیافت جمع آوری کمک های مالی از زمان پایان دولت ترامپ شرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پمپئو متهم به ریخت و پاش/ ضیافت های 65 هزار دلاری با پول مالیات دهندگان

پمپئو متهم به ریخت و پاش/ ضیافت های 65 هزار دلاری با پول مالیات دهندگان