مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-08اجتماعي

اردبیل/غذا دادن به حیوانات،حکم قاضی برای حیوان آزار


متهمان مکلف شدند زیر نظارت اداره حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، به مدت 120 ساعت با هزینه شخصی نسبت به تعلیف آهوان در سایت تکثیر و احیای آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان حمایت شده و مهاجر اقدام کنند.

- متهمان حیوان آزاری در پارس آباد مغان (استان اردبیل) از سوی مجموعه قضایی این شهرستان به ارائه خدماتی در راستای حفاظت از محیط زیست منطقه محکوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد روز پنجشنبه در این زمینه گفت: افرادی که نسبت به سگ آزاری در این شهرستان اقدام کرده بودند، به ارائه خدمات عمومی تعلیف آهوان در سایت تکثیر آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان محکوم شده اند.

محمد مجرد افزود: در پی انتشار فیلم مربوط به سگ آزاری در فضای مجازی، با ا علام شکایت از سوی اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد پنج نفر متهم پرونده شناسایی شدند.

وی بیان کرد: پس از رسیدگی و تحقیقات کامل در نهایت متهمان مکلف شدند زیر نظارت اداره حفاظت محیط زیست و واحد اجرای احکام کیفری، به مدت 120 ساعت با هزینه شخصی نسبت به تعلیف آهوان در سایت تکثیر و احیای آهوی مغان و دانه پاشی برای پرندگان حمایت شده و مهاجر اقدام کنند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست پارس آباد ضمن تاکید بر اینکه با هرگونه خشونت ضد حیوانات برخورد خواهد شد، اضافه کرد: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل/غذا دادن به حیوانات،حکم قاضی برای حیوان آزار

اردبیل/غذا دادن به حیوانات،حکم قاضی برای حیوان آزار