مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-08اقتصادي

تأمین اعتبار160میلیارد تومانی برای تکمیل ونوسازی مدارس خوزستان


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: سال گذشته حدود 160 تا 170 میلیارد تومان از این ردیف برای تکمیل و نوسازی مدارس کشور تأمین اعتبار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرالله رخشانی مهر پیش از ظهر امروز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی و افتتاح سه پروژه آموزشی و ورزشی در بهبهان اظهار کرد: جذب منابع خیری راه برون رفت از شرایط و حل مشکل سرانه هاست؛ هرگاه خیری 30 درصد مدرسه ای را در مناطق روستایی و 50 درصد از مدرسه ای را در مناطق شهری تأمین اعتبار کند، بقیه را سازمان نوسازی تکمیل کند.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: این سرانه بودجه سالانه در قانون بودجه تکرار می شود و هر استانی که منابع ردیف خیری بیشتری را تأمین کند، از این ردیف سهم بیشتری می برد.

وی بیان کرد: سال گذشته حدود 160 تا 170 میلیارد تومان از این ردیف برای تکمیل و نوسازی مدارس خوزستان تأمین اعتبار شده است و این امر باعث شده که همزمان با شروع عملیات پروژه ها توسط خیرین، سازمان نوسازی نیز کارش را دنبال و زمان اجرای پروژه ها نیز کاهش پیدا کند.

رخشانی مهر، طول دوره اجرا را در پروژه های عمرانی مدرسه سازی قبل از این تصمیم و این رویکرد حدود 9 سال اعلام کرد و گفت: این امر باعث خسارت ها و زیان های زیادی به سرمایه های عمرانی و تملک دارایی کشور می زد اما هم اکنون طول دوره اجرا در پروژه های عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین اعتبار160میلیارد تومانی برای تکمیل ونوسازی مدارس خوزستان

تأمین اعتبار160میلیارد تومانی برای تکمیل ونوسازی مدارس خوزستان