مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 08:002021-07-08سياسي

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو


عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع آغاز شد.

- ، پیش از ظهر امروز با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دالاهو آغاز شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم اظهار کرد: در زمان زلزله سال 96 مردم شهرستان دالاهو خدمات داوطلبانه ارزنده ای داشتند و در بازدیدها این مطالبه از سوی مردم برای دسترسی به مرکز درمانی در شهرستان مطرح شد.

وی افزود: امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم که با وجود مشکلات اعتباری و محدودیت های تخصصی با پیگیری مجدانه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و مطالبه گری مردم عملیات اجرایی این طرح درمانی امروز آغاز شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اعتبار این پروژه تصریح کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت سه هزار و 600 متر مربع و اعتبار 213 میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

بازوند با تقدیر از تلاش های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای تسریع در انجام فرآیندها و آغاز سریع عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو