مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:452021-07-08سياسي

شورای شهر مطالبه گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار


وظیفه شورای شهر فقط انتخاب شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه گر تمام حقوق شهروندی به ویژه در بخش فرهنگی، - ایسنا/یزد امام جمعه ابرکوه گفت: وظیفه شورای شهر فقط انتخاب شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه گر تمام حقوق شهروندی به ویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و عمرانی باشند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر چهارشنبه در جمع منتخبین مردم در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر، به نقش سازنده شورا و جایگاه بالای آن اشاره کرد و گفت: شورای شهر باید نقش قدرتمند خود را در رشد، تعالی و شکوفایی منابع و توانمندی ها، توسعه و عمران شهر ایفا کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شورای پنجم، ابراز کرد: شورای جدید باید با همدلی و همراهی، سرنوشت شیرین و موفق را برای آینده مردم و شهروندان رقم بزنید و بدانید وظیفه شما فقط انتخاب شهردار نیست بلکه به عنوان نماینده مردم باید مطالبه گر تمام حقوق شهروندی بویژه در بخش فرهنگی، مذهبی و عمرانی باشید.

حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: باید نقاط قوت عملکرد گذشته شورا شناسایی و آنها را تقویت کرده و نقاط ضعف را هم برطرف نمایید تا نتیجه آن رضایتمندی حداکثری شهروندان، تحقق مطالبات آنان و توسعه همه جانبه شهر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر مطالبه گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار

شورای شهر مطالبه گر تمام حقوق شهروندی باشد نه فقط انتخاب شهردار