مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-08اقتصادي

شفافیت اقتصادی موجب رونق اقتصادی می شود


رییس سازمان تنظیم مقررات امور مالیاتی کشور از اجرای قانون پایانه فروشگاهی در کشور خبر داد و گفت: با اجرای این قانون، شفافیت اقتصادی و سپس رونق اقتصادی ایجاد و مالیاتها نیز عادلانه اخذ می شود.

- ایسنا/یزد رییس سازمان تنظیم مقررات امور مالیاتی کشور از اجرای قانون پایانه فروشگاهی در کشور خبر داد و گفت: با اجرای این قانون، شفافیت اقتصادی و سپس رونق اقتصادی ایجاد و مالیاتها نیز عادلانه اخذ می شود.

کوروش محمدی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان یزد که روز گذشته در اتاق بازرگانی یزد برگزار شد، با بیان این که باید در امور مالیاتی همکاری کرد، اظهار کرد: نباید صرفا از دولت انتظار داشته باشیم و باید با همدیگر در این خصوص اقدام کنیم به ویژه مجلس که می تواند با تصویب قوانین در این حوزه اقدام کند.

وی با بیان این که قانون مطلوبی در مجلس تصویب شده که در مسیر اجرا به به مشکل خورده است، افزود: حذف یا انحراف در اجرای قانون مربوطه، این فعالیت را دچار مشکل کرده است.

وی در توضیح این مطلب خاطرنشان کرد: قانون پایانه فروشگاهی در صورت تصویب و اجرا می تواند مشکلات زیادی را حل و فصل کند چرا که موجب اخذ عادلانه و سیستمی مالیات می شود و در آن شفافیت و صحت اطلاعات افراد نیز وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت اقتصادی موجب رونق اقتصادی می شود

شفافیت اقتصادی موجب رونق اقتصادی می شود