مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-08فناوري

قطعی روزانه 100 سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق/مشکل شارژ باتری داریم


مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان از قطعی روزانه 100 سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق خبر داد و گفت: باتری های ما به خاطر کوتاه بودن فاصله قطعی برق شارژ نمی شوند و در نتیجه با تخریب آنها نیز مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، با نارضایتی مردم از قطعی تلفن ثابت و اینترنت به دنبال قطعی برق و اظهاراتی مبنی بر اینکه چرا این مسئله مدیریت نمی شود به سراغ مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان رفتیم و توضیحات او را در این خصوص شنیدیم.

محمدعلی گرزین با بیان اینکه تجهیزات مخابرات با برق کار می کند و با قطعی برق به مشکل برمی خورد اظهار کرد: برق پشتیبان ما برای سایت ها و کافوهای نوری دو ساعت و حداکثر چهار ساعت است و بیشتر نیست و به همین دلیل قطعی برق طولانی و مکرر ما را با مشکل مواجه می کند.

وی با بیان اینکه وقتی مرتب برق قطع می شود با خالی شدن باتری ها بین 10 تا 12 ساعت زمان نیاز است که بار دیگر شارژ شوند افزود: قطع مرتب برق باعث تخریب باتری ها نیز می شوند و دیگر این وسایل شارژ نمی شوند که بتوانند سیستم را بار دیگر احیا کنند و باید تعویض شوند .

مدیر شرکت مخابرات منطقه همدان با بیان اینکه پشتیبانی با قطعی برق مدت زمان کوتاه و آن هم نه مکرر امکانپذیر است خاطرنشان کرد: باتری شارژ دوساعته نداریم و به همین دلیل فاصله های کوتاه مدت قطعی های برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی روزانه 100 سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق/مشکل شارژ باتری داریم

قطعی روزانه 100 سایت مخابرات همدان به خاطر قطعی برق/مشکل شارژ باتری داریم