مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 07:052021-07-08سياسي

استعفای آیت الله شاهچراغی هنوز پذیرفته نشده است/ رسانه ها گمانه زنی نکنند


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان در خصوص استعفای نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: این استعفا هنوز پذیرفته نشده است و باید از هرگونه گمانه زنی و طرح مباحث زودهنگام تا اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری خودداری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام محسن فاطمی نیا رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان اظهار کرد: از دو دهه گذشته تاکنون، از نعمت وجود عالمی عامل و روحانی فاضل در جایگاه رفیع نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه بهره مند بوده و هستیم.

وی افزود: هرچند که وجود ذی قیمت آیت الله شاهچراغی پیش از این دوره مأموریتی هم منشأ خیرات و برکات فراوان بوده و در ادامه هم به عنوان عضو برجسته مجلس خبرگان رهبری، در مجاهدت علمی، تربیتی و فرهنگی، کارگزاری در تراز جمهوری اسلامی و یار و یاوری صادق و پرافتخار برای رهبر معظم انقلاب و پدری معنوی و دلسوز به جامعه معرفی کرده و اثر ماندگاری در دل اهالی خونگرم و قدرشناس سمنان باقی گذاشته است که هرگز کمرنگ نخواهد شد.

فاطمی نیا تصریح کرد: آنچه به نقل از ایشان در خصوص استعفا از نمایندگی ولی فقیه در رسانه ها منعکس شده است، نشان دهنده مناعت طبع و نزاهت نفس بزرگوارانه عزیزی است که آمادگی خود برای سپردن این میدان خطیر به نسل بعد و ایجاد فرصت برای نقش آفرینی رویش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای آیت الله شاهچراغی هنوز پذیرفته نشده است/ رسانه ها گمانه زنی نکنند

استعفای آیت الله شاهچراغی هنوز پذیرفته نشده است/ رسانه ها گمانه زنی نکنند