مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 06:002021-07-08سياسي

تبریک روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به «سید ابراهیم رییسی»


روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی با ارسال پیام های جداگانه خطاب به «سید ابراهیم رییسی»، رییس جمهور منتخب کشورمان پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

- ، جولیوس مادابیو رییس جمهور سیرالئون با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور منتخب پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

رییس جمهور سیرالئون در این پیام با اشاره به شایستگی های رییسی در سمت قبلی به عنوان رییس قوه قضاییه،آورده است: جنابعالی نقش مهم و سهم به سزایی در جامعه ایران به عنوان یک مقام عالی در کارنامه خود به جا گذاشتید که فراموش نشدنی است.

جولیوس مادابیو با دوستانه و صمیمانه خواندن روابط بین سیرالئون و جمهوری اسلامی ایران ظرف سالیان متمادی، تاکید کرد: رجای واثق دارم که در سالیان پیش رو، روابط خوب موجود میان دو کشور بیشتر تقویت می شود.

رییس جمهور سیرالئون ابراز امیدواری کرد: روابط کنونی میان طرفین در سایه همکاری نزدیک و در جهت تامین منافع مشترک دو کشور و دو ملت تداوم یابد.

لزوم تحکیم روابط و همکاری دوجانبه بین ایران و نامبیا براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران در نامبیا، هاگه گینگوب رییس جمهور نامبیا نیز، با ارسال پیامی خطاب به حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور منتخب، از سوی خود، مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به «سید ابراهیم رییسی»

تبریک روسای جمهور سیرالئون، نامیبیا و پادشاه مالزی به «سید ابراهیم رییسی»