مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-08اجتماعي

تشنگی مردم نزدیک ترین روستا به قم/ بی آبی از کجا آب می خورد؟


پای درد دل اهالی روستا مبارک آباد که بنشنی متوجه می شوی که مشکلشان از کمبود آب نیست بلکه دل خسته و ناامید از وعده های پوچ و بی اثر مسئولانی هستند که همه تلاششان به جلسات و بازدیدهایی ختم می شود که دردی از آنان دوا نمی کند.

- ایسنا/قم پای درد دل اهالی روستا مبارک آباد که بنشنی متوجه می شوی که مشکلشان از کمبود آب نیست بلکه دل خسته و ناامید از وعده های پوچ و بی اثر مسئولانی هستند که همه تلاششان به جلسات و بازدیدهایی ختم می شود که دردی از آنان دوا نمی کند.

این بار غیزانیه در مرکز کشور به اسم مبارک آباد که نه 50 کیلومتر که فقط کمتر 10 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد و سال ها است اهالی آن از ابتدایی ترین حق خود که دسترسی به آب لوله کشی است محروم هستند.

مشکل عدم دسترسی به آب لوله کشی با فشارمناسب سال ها است که با زندگی مردم این روستا عجین شده است و چند سالی می شود که مردم روستا در تابستان گرما و طاقت فرسای قم با قطعی مکرر آب روبه رو هستند و گاهی تا 12 ساعت از روز، رنگ آب را نمی بینند؛ اما مردم این روستا به امید آمدن دوباره آب هنوز صبوری می کنند و تا شاید فرجی شود و شیرهای تشنه روستا دوباره رنگ آب را در خود ببیند.

پای درد دل اهالی که بنشنی متوجه می شوی که مشکلشان از کمبود آب نیست بلکه دل خسته و ناامید از وعده های پوچ و بی اثر مسئولانی هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشنگی مردم نزدیک ترین روستا به قم/ بی آبی از کجا آب می خورد؟

تشنگی مردم نزدیک ترین روستا به قم/ بی آبی از کجا آب می خورد؟