مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-08اجتماعي

شناسایی و قطع انشعابات غیر مجازدر روستاهای شهرستان خوی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در روستاهای شهرستان خوی و برخورد با متخلفان در راستای محقق شدن عدالت اجتماعی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی ، یداله سلطانی اظهار داشت: غیر مجاز از این لوله کشیده بودند، این امر باعث افت شدید آب مناطق پایین دست و ایجاد مشکل اصلی بی آبی در این روستا شده بود.

مدیرعامل شرکت بیان کرد: با شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز در کمترین زمان ممکن، آب به پایین دست روستاها رسید و این امر رضایت روستاییان عزیز را در پی داشت.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب خوی پایش خانه به خانه را در مناطق ادامه خواهد داد و متخلفین توسط نماینده حقوقی شرکت، جهت برخورد قضایی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سلطانی خاطر نشان کرد: انشعابات غیرمجاز تأثیر مستقیم در افت فشار و کاهش کیفی آب شرب ساکنان روستایی دارد و در این زمینه در تلاش هستیم تا همه انشعابات غیرمجاز را در سطح روستاهای شهرستان جمع آوری کنیم.

مدیرعامل شرکت در پایان از مردم شریف خواست هر گونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس 122 را به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و قطع انشعابات غیر مجازدر روستاهای شهرستان خوی

شناسایی و قطع انشعابات غیر مجازدر روستاهای شهرستان خوی