مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-08اقتصادي

تجهیز یک مرکز از سوی اتاق بازرگانی زنجان برای واکسیناسیون


در راستای رسالت های اجتماعی اتاق و عملیاتی کردن برنامه ها، یک مرکز واکسیناسیون عمومی از سوی اتاق بازرگانی زنجان طی هفته های گذشته تجهیز و با رسیدن واکسن کار خود را آغاز می کند.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: در راستای رسالت های اجتماعی اتاق و عملیاتی کردن برنامه ها، یک مرکز واکسیناسیون عمومی از سوی اتاق بازرگانی زنجان طی هفته های گذشته تجهیز و با رسیدن واکسن کار خود را آغاز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان زنجان، علی یگانه فرد اظهار کرد: اتاق بازرگانی همواره در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور داشته و تجهیز مرکز واکسیناسیون نیز در ادامه عمل به رسالت های اجتماعی اتاق صورت گرفته است و امیدواریم تا با آغاز به کار این مرکز و واکسینه شدن هرچه سریع تر مردم، گام های عملیاتی در مبارزه با این ویروس تسریع شود و بخش خصوصی استان نیز در کنار مسئولان در ریشه کن کردن این بیماری، نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان همواره در رسالت ها و وظایف اجتماعی خود برنامه های جدی داشته و سعی کرده تا به بهترین نحو ممکن بازوی عملیاتی در مبارزه با این ویروس در استان باشد، تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کووید - 19 در ایران و استان زنجان، این اتاق دست به کار شده و با اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز یک مرکز از سوی اتاق بازرگانی زنجان برای واکسیناسیون

تجهیز یک مرکز از سوی اتاق بازرگانی زنجان برای واکسیناسیون