مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-08اقتصادي

قطعی برق فشار است یا سومدیریت؟


مردم می گویند؛ بحران کنونی حاکم بر کشور در خصوص قطعی برق، همچون قیمت بنزین، قیمت پیاز و گوجه و غیره منشایی جز سوء مدیریت از سوی دولت ندارد.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ بهزاد پورمحمد در واپسین روزهای دولت بی تدبیر و بی برنامه که با سوء مدیریت و تصمیمات لحظه ای و آنی با مدل سعی و خطا و هر آنچه پیش آمد خوش آمد، در طول هشت سال به بهانه های متعدد خارجی، مردم را خسته و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را چند برابر کرده است.

این بار به جای گرانی گوجه، پیاز، موز و خیار و غیره، با سوء مدیریت و عدم داشتن برنامه ای مشخص در مدیریت مصرف برق و ایجاد موازنه منطقی بین تولید برق و مصرف آن، باز مقصر مردم را دانسته و همچون خبرهای صبح جمعه های گذشته خود را مبرا و بی خبر از همه چیز می داند.

قطعی مکرر برق در روزهای اخیر به طور وسیع و گسترده در سطح مناطق مختلف استان مازندران و سایر استان های کشور، در اوج مشکلات اقتصادی مردم و گرمای هوای تابستان، در مناطق مختلف کشور باعث سردرگمی و کلافه شدن مردم از این همه بی برنامه گی دولت شده است و حتی برخی از تشکل های مردمی خواستار تشکیل ستادهای مردمی برای رفع مشکلات کشور و حتی مشکل کنونی قطعی برق شده اند، چون قطعاً در بین مردم کارشناسان و برنامه ریزان با تجربه ای وجود دارد که بیشتر از دولت مردان که نگران صندلی پوسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق فشار است یا سومدیریت؟

قطعی برق فشار است یا سومدیریت؟