مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-08اقتصادي

سد «بختیاری» متعلق به لرستان است/ تامین منابع مالی پروژه


استاندار لرستان با تاکید بر اینکه سد «بختیاری» متعلق به لرستان است گفت: فاینانس و تأمین مالی خارجی این پروژه توسط کشور چین نهایی شده است.

- خرم آباد- استاندار لرستان با تاکید بر اینکه سد بختیاری متعلق به لرستان است گفت: فاینانس و تأمین مالی خارجی این پروژه توسط کشور چین نهایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی در خصوص نیروگاه و سد بختیاری اظهار داشت: تمامی پیگیری های سد بختیاری توسط استان لرستان انجام شده و طراحی و ساختار کار و هم مسیر دسترسی به محل پروژه و مخزن سد در استان لرستان است.

وی گفت: این سد متعلق به لرستان است و آخرین اقدامی که با پیگیری استانداری لرستان در سال گذشته توسط شورای اقتصاد انجام شده فاینانس و تأمین مالی خارجی این پروژه توسط کشور چین است که نهایی و تأمین شده است و برای تحقق امر پیگیری های جدی از طریق معاون اول ریاست جمهور و سازمان برنامه و بودجه توسط استانداری انجام شده و بخش مهمی از موانع اجرایی طرح رفع شده است و البته به دلیل تحریم های بانکی این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

استاندار لرستان افزود: مجری این طرح شرکت آب نیرو است که مسئولیت و تخصص آن اجرای این گونه سدها بوده و دسترسی سد هم از طریق استان لرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد «بختیاری» متعلق به لرستان است/ تامین منابع مالی پروژه

سد «بختیاری» متعلق به لرستان است/ تامین منابع مالی پروژه