مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-08پزشكي

اصناف متخلف در بویراحمد پلمپ می شوند/ 22 تا 3 صبح تردد ممنوع است


رییس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به وضعیت قرمز کرونا از لزوم تعطیلی برخی صنوف خبر داد و گفت: اصنافی که رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

-  به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رییس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در نشست ستاد کرونا با اشاره به وضعیت قرمز کرونا از لزوم تعطیلی برخی صنوف خبر داد و گفت: اصنافی که رعایت نکنند پلمپ خواهند شد.

یزدانپناه با اشاره به اینکه مشاغل گروه یک می توانند در شرایط قرمز فعالیت داشته باشند افزود:  مشاغلی که مایحتاج زندگی و ضروری مردم را تامین می کنند شامل سوپر مارکت ها، لبنیاتی ها،  میوه فروشی ها، داروخانه ها اجازه فعالیت دارند.

وی به فعالیت برخی کارخانه های تولیدی اشاره کرد و ادامه داد:  کارخانه های تولیدی، شرکت های  آب، برق، گاز، و مراکز امنیتی و نظامی و پروتیینی و خدمات وابسته در محدودیت های کرونایی وضعیت قرمز می توانند به فعالیت ادامه دهند.

رییس شبکه بهداشت بویراحمد در ادامه فعالیت فروشگاه الکترونیکی، گل و تزیینی و آتش نشانی را مجاز ارزیابی کرد و گفت: مشاغل درون تالارهای سرپوشیده، چایخانه ها و قهوه  خانه ها، آموزش گاه موسیقی، موزه ها و مهد کودک ها باید تعطیل شود.

یزدانپناه از تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصناف متخلف در بویراحمد پلمپ می شوند/ 22 تا 3 صبح تردد ممنوع است

اصناف متخلف در بویراحمد پلمپ می شوند/ 22 تا 3 صبح تردد ممنوع است